Thursday, November 18, 2010

journey

salam...
alhamdulillah....itu yang mampu di ungkap..perjalan yang mudah...
abah ngan bonda datang UPM untuk kali kedua...
first masa aku masuk daftar..
second, tadi la.. nak ambik barang..aku dah abeh dah kat upm ni...sangat rindu dengan upm..

saat2 terakhir ni rasa aku amat rindu..
rindu bersama kawan2..
yer..mungkin aku tak la sangat rapat ngan kos mate..
tapii aku bahagia kenal korang..kenangan terindah kat sini..



sebelum berlepas..abah dah bimbang ah..kereta 'tak sedap'..
aku tau kebimbangan tu..
abah bimbang jgak tak tawu jalan datang upm..
aku lagi bimbang,,kang abah tanya aku tak tawu...naya aku!
tapi ahamdulillah..banyak petunjuk..sign bod ar..alhamdulillah..dalam bimbang2 kami sampai..ngeeee

bonda: tu la..duk bimbang sangat..ALLAH tolong la kita..minta doa..dah sampai dah pom..

abah ngan aku diam jer..dengar je mak cakap kat depan..hhehe


alhamdulilla..terasa amat sekejap jer 4 tahun..dah nak abeh..tapi aku kat sini ag..banyak keja..
nant nak cari keja pon tatau kat mana..??
abah dah bising suh cari keja..asyik tanya nant nak keja kat mana...

semoga ALLAH permudahkan journey aku yang masih panjang...samapi aku tak tahu samapi bila and kat mana aku akan di' berhentikan'

No comments:

Post a Comment