dig into the CAVE

Thursday, March 15, 2012

perihal keluarga

Assalamualaikum wbt 
lama dah tak menaip...hampir kejang tangan2 ni
sekarang tengah dengar petikan piano "freedom"
such a talented people


perihal keluarga
macam-macam cerita
aku pon penat kadang2 pikir pasal keluarga
pernah ada sorang kakak cakap yang aku ni manja
dan mgkin ya aku manja sebab kadang aku tak mampu nak hadapi yang aku kena hadapi sekarang
kesian kan hidup macam ni
aku rasa aku ni amat pathetic ! amat pathetic...!
penat sangat
smpai satu masa aku cakap
"that's it..ape pon aku tak mau pikir..."

ade sorang sister tegur aku bila aku cakap.."ahh..malas nk pikir"
dia cakap..."ade benda yang kena pikir"
aku otak kosong

::credit to the owner::

makin dewasa
mungkin ini lah tarbiyyah yang akan mendewasakan lagi kita..dan mematangkan kita
dalam usia remaja kita merasakan dunia ni sangat ideal
perfect
kita ada semua..kawan..family masih lagi beri perhatian...
merangka hidup untuk kita
tapi mata pasti akan terbuka bila kita dah dewasa
banyak keputusan kena buat sendiri
ni masa bujang..tunggu nant kahwin
ada anak
mcam-macam kena fikir


aku dah ada family dan aku ade lagi 3 family lain
i have big family u know!
dan pastilah cerita nya berkisar ditempat yang sama
kadang merasa bahagia dan gembira
kadang terkecik hati
kadang rasa tersentuh
"syu'u..."

semacamnya tak pasti apa nak cerita disini..
xper2..nak ceritanya kisah gembira..
ok..now i can smile..
u too~

all thing just cross my mind
tapi nak bgthunya
aku sedang gumbira bersama ahli baru~
jazakallah peeps!

No comments:

Post a Comment