dig into the CAVE

Sunday, April 7, 2013

Kisah Baju Putih



[Bismillah]

Assalamualaikum wbt

kisah  ni dah berlalu setahun lepas...hmm..mungkin xsampai kot
hmmm..bila ak pndang jer baju putih tu memory aku kuat melayang pada zaman dahuluuu..
ahaha..terlalu terpengaruh dengan kisah sang kancil dan tali pinggang raja

masa tu dah sehari suntuk cari baju putih nak masuk kerja
sampai malam dan supermarket sume dah nak tutup
woah...
masa tu ad bau2 merungut la..especially aku la...
"dah la akak...tak payah cari lagi..."
tapi dia buat tak reti jer... katenyer: "usaha la dlu" -lebih kurang gitu la kan..aku ni short term memory baru 24 jam aku dah lupa..apatah lagi dah dekat setengah abad- = =,

disebabkan itu
kami ronda jugak..
last2 ternampak kedai..kena panjat tangga
kami daki tangga itu bersungguh2...
kikikiki (hyperbola)
pastu ade blaus putiiihhhh...
try2 sangkut la beli baju tu...kikiki...

happy

dan ada satu peristiwa menyebabkan dia kata "dayah tawakal la lepas usaha...mcam baju putih dayah tuuu..." + +,

sampai sekrang aku ingat kak...jazzakillah coz u being so nice to me~ may Allah bless u both 

No comments:

Post a Comment