dig into the CAVE

Thursday, October 21, 2010

dakwah itu kekasih ku???


ahhhhh.....
hati kekasih mana yang jika tak dijaga..
pastinya akan merajuk..
mana mungkin seorang kekasih lupa pada kekasihnya..
buntu bagaimana meraikannya.
kurang faham, apalagi arif pada apa kehendaknya..
bilamana bersama teman lain..
dalam keadaan yang runcing..
bertimbun2 kerja dikotak 'in' yang belum selesai..
segala untuk kekasih dilupakan...
tika masa yang ada bukan untuknya..
 tika lelah menghinggap..
baru mula berbasa basi dengannya.
SADIS sungguh..!!



maaf kan aku..aku bukan kekasih yang sejati..
bukan seperti kekasih2 mu yang lain..
yang amat kasih..
seluruh tenaga adalah untuk mu..
jerih payah segalanya untukmu
tapi yang pasti aku amat butuhkan mu hai kekasih...
dakwah tak perlukan aku..
tapi aku perlukan DAKWAH!!

No comments:

Post a Comment