dig into the CAVE

Wednesday, April 4, 2012

Tempias = ="

Assalamualaikum wbt


hmmm...sedapnya bau ujan ni
semalam hujan lebatkan.. (seri kembangan)
alhamdulillah 

"Ya ALLAH, berilah manfaat kepada kami dari hujan ini.."

+tempias+

Manusia itu kadang-kadang sangat sulit untuk dikenali
menjadi mangsakeadaan untuk menepiaskan mood yang sedang swing
aku tak pasti lah.
sebab banyak kali aku kena mcam ni
hati aku KECIK kan?
mungkin tema minggu ni adalah KECIK!
hahahharu biru

scenario pagi ni:
seorang kenalan berwajah mencuka
"nape mcm moody ?"
"ntah nak period kot"
"period selalu dipersalahkan"
"hbis nak cakap badmud sebab langgar tiang? kan ada kajian mengatakan perubahan hormon wanita menjelang periot. dayah xpnah baca? jadi, takkan hormon ni berubah kerana terlanggar tiang dengan sengaja? 

+ +'

salah ke aku tanya? ke aku salah tanya..wrong timing?
sebab tu aku kata ...lebih baik aku diam jer...
kalau ko ade masalah ko settle la sendirikan
pengalaman2 macam ni mmg buat aku jauh hati
hingga tak mahu lagi ambik tahu!

tapi jauh dari sudut hati aku...
aku amat concern dengan kawan aku
mungkin aku bukan orang yang dipercayaai untuk dikongsikan masalah

= ='
[credit : Flickr]

mungkin la angah!
cepat sangat tangkap bnda negatif...
bukan..
sebab aku tahu yang aku takkan jawab macam tu bila kawan aku concern ngan aku..

lagi satu scenario:

muka sahabat mencuka
hingga aku takut nak pndang apa lagi tegur..

haih...
kenapa dia ketawa jer dengan orang lain?
ni lagi la satu hal yang aku amat binggung!
apa SALAH AKU dan APA MASALAH KAU HAH?
ERRRRRRRRRGHHHHH

aku ni SIAPA?
teruk sangat ker?

bila aku jumpa dia..aku nak sangat tanya dia..
...............
+BEREMOSI+ NAMPAK+NYA+AKU+NI


:: Crisis identity::

No comments:

Post a Comment