Friday, January 4, 2013

Keliru...~ Bercalon2 Bagai!

[Bismillah]

Assalamualaikum wbt
kuasa kamera magis...wahaha..amek kat tenet yer

kenapa tajuknya keliru?
sungguh aku keliru saat ini
ahahaha...bukan keliru pasal ape pon...
pasal bila kat sekolah semua org duk tanya "dah ada calon?"
ni lah soalan pertama masa 16 hb aku pergi meeting dan perkenalkan diri
gila apa? lawak pon ada...nak tersembur air liur masa tu...tak de soklan lain ke hape...
ok..aku terima soalan tu sebab sekarang umurnya sudah banyak ya
lagi pun cg sana ramai nak melangkah kearah itu..ya..tangga kedua maratib amal yoa!
itu sebab mungkin menyebabkan mereka berkobar2...positif2
hahahaha...lawak2

calon?

ade ke xada?

ada..tapi mcam tak ada

tak ada...tapi mcam ada...

ok..ini mngada2 jer...kahkahkah....

okeh2...cukup2...
p sambung isi borang p

kehkehkeh...bukan aku la...
korang! hahahahah

No comments:

Post a Comment