Friday, January 11, 2013

Ada Bau Mengeluh

[Bismillah]

Assalamualaikum wbt

seminggu lepas terasa sangat lama
seriusly, penat badan dan penat otak
mungkin ade sket bau mengeluh
hahaha
aku tak larat sangat
kerja tak banyak
just kena study dan hadamkan apa yang nak disampaikan pada anak2

ya Allah..
wajah anak2 yang aku didik amatlah lurus
aku gembira melihat senyuman mereka
mereka mnguntum senyuman
senyuman yang ikhlas
aku sayang anak2 itu ya Allah
mereka adalah aset ummah
dan aku perlu mndidik diriku agar mereka juga terdidik

dalam hati ade jugak la rase geram tu
isk..Tuhan jer yang tahu
tapi sejuk ati oh tgok muke budak2 ni
tibe2 aku rindu ngan budak2
heeee...kelakar pon ade
semua nak amk perhatian..
hahaha..kelako

above all,
aku cba sedaya upaya menjadi Hamba Allah yang patuh
menjadi pendidik yang soleh wa musleh
bergaul baik dengan semua guru kat skol..
:)


No comments:

Post a Comment