dig into the CAVE

Tuesday, January 1, 2013

Mereka Nak BerBM Hari Merdeka 2013

[Bismillah]

Assalamualaikum wbt

aku tahu la post aku kontrobesi
wahaha
sape suh tak ajak aku....
kikiki... [baby friso bengang jer sebab aku TIPU]
hahahah...baby friso la yang gtau aku lepas sarah cakap kat aku impian aku akan tercapai
dalam ramai2... aku selalu cakap.tq baby friso inform aku.
"Suh la IKRAM buat majlis nikah ramai2...1 ikhwah 4 akhwat" (potong2..bahaya ter)
hahaha... dan bakal termakbul ogos ni
ya ALLAH aku doakan jodoh akhwat dipermudahkan
i am happy for all of u
aku harap bukan 10 pasangan jer tau...
lebih2 pon cantik!
oh Allah...Alhamdulillah kerana makbulkan doa saya
jiwang pulak gamba ni hoi...mahabbah rindu pulak dia~

i bet
ade yang nikah ngan ikhwah aktivis aqsa syarif
ade yang nikah ngan usahawantani
ade yang nikah dengan ustaz

wahaha...aku manusia yang terbayangkan hal itu
aku bhgia
aku nak p majlis hangpa

korang tau...bila aku balik rumah
aku sedar ak belum bersedia kearah itu
tapi akhwat semua mantap2..
insyaALLAH...
aku berdoa pada Allah agar Dia mudahkan urusan kalian...
dengan niat yang baik...demi dakwah dan tarbiyah...
insyaALLAH sesungguhnya Allah Maha Tahu
lambat ke cepat...itulah yang terbaikk
peningkan pikir pasal jodoh
tapi yakin dan percayalah...
Yang Di Atas tidak pernah hampakan kita
berdoa..dan aku juga disini turut berdoa
agar aku tidak hanyut disini..

aku rindu sentuhan tarbiyyah... :'(
tudia....





No comments:

Post a Comment