dig into the CAVE

Sunday, May 27, 2012

Pilihan Yang Ada

[Bismillah]
Assalamualaikum wbt
aku ada dua pilihan

1 : Terus Bekerja
akan aku senaraikan pro and conts


pro:
  • income tetap setiap bulan masyuk juge
  • tak payah buat assignment atau presentation berabok
Conts:
  • aku xdapat perform. ini adalah kelemahan diri
  • aku xminat. (org cakap kena grab all the chance...bersyukur apa yang ada)
  • aku xdapat kenal pasti peluang and sangat lemah..
  • ni bukan disadv syarikat ni..tapi aku la yang bermasalah

2. Master
pro: 
  • subjek yang nak dibuat adalah education psychology
  • still got scholar
  • stay in upm
conts:
  • duit mungkin menjadi masalah utama nnt (kereta dll)
  • work extraordinary
akan ada nant ujian-ujian yang mendatang
tabah dengan fitnah ini
tika terjadi sesuatu yang jarang berlaku
masyaALLAH susah sangat!
nak mujahadah
pertempuran antara iman dan nafsu
yaALLAH peliharalah aku..

No comments:

Post a Comment