dig into the CAVE

Wednesday, June 6, 2012

[Bismillah]
Assalamualaikum wbt  7:10pm - 6+6=12-

hati ni rasa kering sahaja
tetapi bila kuluahkan rasa hati itu...
makin lega
setidak-tidaknya aku menyatakan ia jujur
tidak perlu aku berfikir-fikir..mana yang terbaik..
apa2 kerugian yang menimpa ku
kerana tarbiyyah ALLAH itu sudah cukup berharga
tiada alang gantiny
aku tidak menyesal
kerana apa yang berlaku dalam hidup ini ada campur tangan ALLAH
Allah masih mahu melihatku dari atas
tali yang aku paut masih kuat
ALLAH pasti lebih tahu
dan ALLAH pasti mahukan yang terbaik buat aku...
aku akan sabar ya ALLAH
jika ini yang Kau tulis buat ku
aku akur dan syukur
yaALLAH
pada siapa lagi aku mahu bergantung ya ALLAH
Engkaulah sahaja tempat aku bergantung..
Ampunkan aku atas kekhilafan dan kealpaan aku
putuskan lah apa yang terbaik
bantulah aku..kerana aku tidak tahu hal-hal ghaib sedang Engkau-lah yang Maha Mengetahui

No comments:

Post a Comment