Saturday, June 16, 2012

La Ba'tsa

[Bismillah]
Assalamualaikum wbt - 12:34 pm 17/6/2012

Alhamdulillah..Allahuakbar

manusia boleh saja mnyebarkan fitnah
dan bahangnya amat terasa diudara
hahah
aku bukan kesah sangat
bak kata ustaz kazim ..my Diva Ustaz ..muahaha guna term APG
tak apalah nak ngumpat ke nak mengata memfitnah
semua pahala org yang mengumpat akan sampai pada org yang diumpat
ngumpat la kakak2.. aku tak heran la ngan semua tu...
hidup ni ada atas ada bawah..lumrah la..
harini ALLAH nak bagi Dia boleh bagi
kalau esok Dia nak amek pon boleh
hidup ni bukan tangan manusia yang atur..
Allah yang atur...
nak takut apa? nak bangga untuk apa? nak megah2 pada siapa? nak sombong dengan siapa? nak pandang rendah pada manusia yang setaraf je dengan kau? kita sama2 hirup oksigen free ALLAH bagi la...
hadhoi...marah pon guna..sepak pon xkena..
muahahah..
see u soon

Lawak la dengan permainan keanak2kan manusia ni
ya ALLAH...
hidup ni bukan 1000 tahun..
bahkan terasa sehari atau setengah hari jer

Astaghfirullah...
sekadar peringatan buat diri aku..
kerana aku manusia yang masih butuhkan ALLAH
kerana aku manusia yang bnyak karat2 jahiliyah nya
Astaghfirullah...

note:
La ba'tsa : Tak mengapa

No comments:

Post a Comment