Sunday, June 20, 2010

GRRRUUUMMM..eps 2

' dengar tak kak atin cakap apa ni liyana?"
"yer~~dengar"
nampak bersemangat sekali dari riak wajah mereka~

tu dia..warming up ikhwah..insyaALLAH..jundi2 ALLAH..

inilah yang membantut kan kami..ana tak reti sudoku ni..mampu support aje~hehe
hai bai..kami ni budak baru belajar..ajo la slow2 sket..
yang nampak macam mnyelerakan tu, bai yang buat (depan)..yang belakang tu akhawwat la yang buat..sodap jugak~~
"roti canai siap!"
muka penuh berselera..makan 'lempeng' best..

inilah kami di tepi sawah didalam bandar~~heheh

graffitti menarik kat komuter~~kat mana ea..?

kepenatan yang diluahkan ditepi escalator
Mc'D..inilah sasaran kami!! 
"jangan makan mcd banyak sgt...'tak baik untuk kesihatan'" 

dah samapi kampung baru..semua ceria2..

ni kat depat masjid jamek kampung baru..

tengah tungg khabar risikan dari hosital islam..nak p khidmat masyarakat~

lepas zohor, kami gerak masuk..pecah kepada 2 kumpulan...satu p wad kanak2..gambar diatas kami di wad kanak2..
semoga cepat sembuh ya~~
kak dila..tenang jer...dia kata tangan anak dia comel berbalut seperti diatas..

beli tiket jap~~
tu dia..pemanah terhandal..memanah yahudi laknatulllah!! TAKBIR!

kumpulan kami dapat no 3..1st and 2nd ikhwah..yeeeha!





No comments:

Post a Comment