dig into the CAVE

Tuesday, June 1, 2010

LL4G

salam..tentu kalian mengikuti berita konvoi LL4G..masyaALLAH..malam ni kul 10++pm IKIM menghubungi HALUAN..alhamdulillah dapat update terkini..namun mereka disana terputus hubungan 1000%. semua talian diputuskan..
bagaimana keadaan krew yang berada dalam kapal berkenaan. seluruh NGO dari seluruh dunia bersama2 mahu menghantarkan hantaran keperluan kepada saudara kita palestine. mereka disana amat butuhkan keperluan..namun kebiadaban israel laknatullah melampau..betul2 melampau! sunguh dunia telah melihat dan sudah sedar siapa sebenarnya terorist..namun? kata2 work ur word..tinggal debu yang diterbang angin..dibawa jauh2. 
 ketika waktu subuh semalam, kapal konvoi telah diserang dan komando israel laknatullah telah turun ke dek kapal dan menawan kapal berkenaan..mereka menawan kapal diluar kawasan mereka. mereka diserang 65 km di perairan antarabangsa dimana kawasan itu adalah bebas.dan sepatutnya tidak berlaku apa2..sebagaimana yang kita sedia maklum, misi ini adalah misi kemanusian dan tidak ada apa2 senjata yang mereka bawa hatta sebaranng paku..
kita sedang berdepan dengan manusia yang sememangnya keras hati..perangai seperti kera..pelik juga mereka ini tidak gerun untuk melawan dan membunuh manusia..yang tidak bersalah..hati apakah mereka ini?? sesungguhnya ALLAH telah menyediakan neraka Huthomah buat mereka...tapi itu antara ALLAH dan mereka..tapi bagaimana kita? kerana ALLAH pasti akan bertanya pada kita.apa tindakan kita untuk menyelamatkan negeri al-'Aqsa yang menjadi kiblat pertama umat islam? adakah kita hanya memandang sayu dengan mengungkapkan "kesian..kesian..kesian.."
sedarlah bahwa ini bukan hanya berkaitan diri kita dan kita..tapi kita dan ummah..umat islam..
waallahua'lam

4 more info..:

www.lifeline4gaza.com

3 comments:

  1. salam.. yeah! Allahuakhbar tembakan doa!

    ReplyDelete
  2. salam.. yeah! Allahuakhbar tembakan doa!

    ReplyDelete
  3. insyaALLAH..alhamdulillah..mereka2 yang selamat akan disambut sebagai wira..'wira'..

    ReplyDelete